기술지원

졸메디컬(ZOLL Medical)의 기술 지원 및 서비스는 세계 최고 수준의 기술 지원을 제공하기 위해 노력하고 있습니다. 졸메디컬(ZOLL Medical)의 기술 지원 팀은 고객에게 높은 품질의 서비스를 제공한다는 자부심을 가지고 있습니다. 또한, 고도로 숙련된 전문가로 구성된 직원들은 기술 및 임상 애플리케이션, 전자 제품 및 프로세스 품질 관리 분야에서 폭넓은 경험을 보유하고 있습니다.

Korea (한국) Technical Support

월요일 ~ 금요일
09:00 a.m. to 5:00 p.m. (UTC+ 09:00 서울)

031-574-2508
070-8676-6363 직통
Email: info@funscape.co.kr

If you need assistance in English or abroad, you can get technical assistance from the U.S. local area.
필요시 미국 현지의 지원을 받을 수 있습니다.

U.S Technical Support

Technical Support
Monday – Friday
8:30 a.m. to 6:00 p.m. ESTTechnical Support
Monday – Friday
8:30 a.m. to 6:00 p.m. EST978 421-9655 Direct
800 348-9011 Toll-free (US)
866-442-1011 Toll-free (Canada)
Email: techsupport@zoll.com

Data Management Products Tech Support

Telephone: (800) 663-3911 (select option 7 for fire customers)
Fax: (303) 801-0001
ZOLL Data Customer CommunityStandard Support is available 8:00 AM – 8:00 PM ET, Monday – Friday. Emergency after-hours support is available for customers using RescueNet Dispatch 24 hours a day. Customers can also call and select the option to have an on-call technician paged.

Load Safety® Technical Assistance

Telephone: (800) 663-3911 (select option 9)
ZOLL Data Customer CommunitySupport is available 8:00 AM to 8:00 PM Eastern, Monday – Friday.

International Technical Support (국제 기술 지원)

또한 월요일부터 금요일까지 오전 8시 30분부터 오후 6시까지 978 421-9460으로 전화하거나 가장 가까운 지역 사무소에 연락하여 국제 지원을 받을 수 있습니다.

Emergency Technical Support (긴급기술지원)

긴급 기술 지원은 연중무휴 정상 업무 시간 이외의 시간에 이용할 수 있습니다. 800 348-9011 또는 978 421-9655로 전화를 걸어 당직 기술자와 통화할 수 있습니다.